Friday 13 July 2012

....AkU >3>3

What i do ,,,,what i feel...what i think..and this my words.
namaku nadia,,name pgglan ku dya..untuk kegiatan formal
ku lbih ske kalau dipanggil nadia,,,kn  lebih serius,,huhuhu

aku punye bbrape hobi ,salah satu nye menonton tv
,,sometime membaca  buku,,haha,aku suka menonton cite drama
 ,,,je,,aku xminat tgk movie romantis,,bace bku romantis aku minat lah.
temka movie nye tdak jauh beza dengan buku yang aku baca :).

kalau sport aku minat sangat,,jangan tnya lah,,aku minat main netball..
kalau berenang aku tak minat lah,,tapi susah kalau disuruh mandi,,,hehehe..

ini blog kedua sya,,yang pertama sudah lupe kat mane,,blog  ini aku buat
untuk menuangkan apa yang pernah aku lakukan,rasa & pikirkan supAya
di masa akan datang  aku  boleh melihat kembali ke belakang, melihat diriku yang lame.

Dengan blog kita dapat merasakan hidup sekali lagi ;)

,,,.Salam...

#dya nadya#

No comments:

Post a Comment